به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    خرید خانه همیشه یکی از آرزوهای بشر نه تنها در کشور ایران، بلکه در تمام جهان بوده است. چرا که خرید ملک و به خصوص خانه هم سرمایه گذاری محسوب می‌شود و اگر هم مورد استفاده قرار گیرد، بار پرداخت اجاره را از دوش مالک آن بر می‌دارد. برای آن که بتوانید به خانه دار شدن فکر کنید ادامه مقاله‌ی راهنمای خرید و فروش خانه در اصفهان را مطالعه کنید.

    به صدها دلیل خانواده‌های ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این همه اصرار در خرید خانه باعث می‌شود که خانواده‌ها به سختی گرفتن وام بیافتند و یا حتی تمام سرمایه خود را مانند طلا وغیره بفروشند. اگر چه خرید خانه بسایر امر مهمی بوده و هست ولی آیا راه‌های بهتری برای خانه دار شدن ان هم در شرایط کنونی بازار وجود ندارد؟

    راهنمای خرید و فروش خانه و آپارتمان در اصفهان

    مجموعه املاک داران تلاش می‌کند در این نوشتار راهنمای خرید و فروش خانه در اصفهان را به شما ارائه دهد تا با راه‌های دیگر خانه دار شدن نیز آشنا شوید.

    خانه دار شدن در این شرایط اقتصادی

    اگرچه خانه دار شدن برای همه ما بسیار مهم و یکی از ضروریات زندگی محسوب می‌شود اما در وضعیت اقتصاد کنونی، این امر شاید به آسانی مقدور نشود. در سال‌های اخیر قیمت زمین و مسکن آنقدر بالا رفته است که خانه دار شدن نه تنها برای قشر جوان که برای بزرگ‌تر‌ها نیز به رویا تبدیل شده است.

    قیمت‌های نجومی مسکن، باعث شده که بسیاری از خریداران از بازار خارج شده و عملا این بازار در رکود قرار بگیرد. اگرچه سیاست‌های دولت از چندین دهه پیش بر رونق ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد و خانه اولی‌ها بوده است اما این سیاست پس از ساخت خانه‌های مهر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم جدی گرفته نشد. حتی وام‌های مسکن هم که قرار بود با سود اندک به دست مصرف کننده واقعی برسد نیز عملی نشد.

    راهنمای خرید و فروش و اجاره خانه در اصفهان

    این همه تناقض در بازار مسکن بین تصمیمات قانون گذار با اجرای قوه مجریه عملا باعث شد تا بازار در دست عده‌ای سود جو و دلال باقی بماند و اکنون چند ماهی نیز هست که شاهد رکود در میزان خیرد و فروش‌ها هستیم.

    این فشارهای اقتصادی و ناامیدی مردم از خرید حتی یک واحد کوچک آپارتمانی باعث شد تا تحریریه املاک داران، راهنمای خرید و فروش خانه در اصفهان را برای مشتاقان خرید در این کلان شهر به رشته تحریر در آورد.

    راهنمای خرید و فروش و اجاره خانه در اصفهان

    انتخابی دیگر

    اگرچه دولت برای حل معضل گرانی مسکن راه کارهای زیادی را اعلام کرده است که از آن جمله می‌توان به اخذ مالیات از خانه‌های خالی و همچنین ساخت مسکن ملی اشاره کرد؛ اما عملا نمی‌توان به امید این طرح‌ها از تلاش دست برداشت. لذا توصیه می‌شود راه‌های دیگر پیشنهادی را نیز در پی گرفته و به امید حلوای نسیه، سیلی نقد را از دست ندهید.

    • اولین توصیه برای خانه دار شدن، تلاش برای پیش فروش واحد آپارتمانی در شهرهای بزرگ است. یکی از مزیت‌های بزرگ پیش خرید این است که لازم نیست شما تمام ارزش ملک را در یک مرحله پرداخت کنید و می‌توانید با پیشرفت کار ساختمان سازی و در چند مرحله اقدام به پرداخت نمایید و در این صورت مالک آپارتمانی با کمترین فشار اقتصادی و حتی با قیمتی پایین تر از بازار شده‌اید. اگرچه پیش خرید در شهرهای بزرگ و به علت عدم نداشتن شناخت کافی از انبوه سازان و فروشندگان کاری پر خطر است اما توصیه می‌شود با مراجعه به مشاوران حقوقی یا بهره بردن از مشاوره حقوقی املاک وب سایت املاک داران از نگرانی های خود عبور کرده و با امید به آینده صاحب خانه شوید.

    راهنمای پیش فروش و مشارکت در ساخت ساختمان

    • به جای خرید در مرکز شهر به حاشیه شهرهای بزرگ بروید. همان طور که بسیاری از شما نیز می‌دانید قیمت املاک در حومه شهرهای بزرگ مقداری کمتر بوده و توان خرید برای افراد بیشتری را فراهم می‌آورد. البته شاید شما معتقد به زندگی در حاشیه شهر نباشید اما گذشته بازار املاک نشان داده است که با رونق گرفتن خرید و فروش در این مناطق، قیمت ها روند افزایشی بیشتری را نسبت به مرکز شهر پیدا خواهد کرد.

    به زبان دیگری گفته شود در زمان رونق بازار و افزایش قیمت‌ها در بازار املاک اصفهان، خیابان‌های اطراف شهر نسبت به مرکز، از افزایش قیمت بیشتری بهره برده و عملا در بعضی قسمت‌ها قیمتی مشابه مرکز را پیدا کردند.

    • خرید خانه‌های کلنگی، یکی دیگر از پیشنهادات، برای خانه دار شدن شماست. این خانه‌ها اغلب به قیمت‌های پایین‌تر از املاک همان منطقه به فروش می‌رسند. نکته مهم در خرید این نوع از خانه‌ها آن است که به علت دارا بودن ساخت مخروبه و یا حتی سن ساخت بالا تر از 20 سال دیگر نمی‌توان بر روی ساخت آن‌ها قیمت گذاشت و عملا به قیمت زمین به فروش می رسند. و جالب تر از آن این است که این خانه ها می توانند با قیمت پایین تر خریداری شده، سپس توسط مالک آن بازسازی شده و مورد استفاده قرار گیرد و این راه بسیار برای خریدار می‌تواند مفید فایده باشد. خبر خوشحال کننده برای خرید خانه‌های کلنگی آن است که امکان دریافت تسهیلات بانکی جهت نوسازی بافت فرسوده از بانک مسکن برای این دسته از افراد وجود دارد.

    خرید و فروش خانه کلنگی در اصفهان

    • بر طبق راهنمای خرید و فروش خانه در اصفهان، پیشنهاد دیگر برای خانه دار شدن، رفتن به شهرهای جدید و نوساز است. به عنوان مثال برای شهرهای جدید و نوساز اطراف اصفهان، می‌توان شهر بهارستان را معرفی کرد. بسیاری از اصفهانی‌ها می‌دانند که این شهر هر روز بیشتر از پیش رو به پیشرفت بوده و حتی قیمت املاک‌هایش نیز با چند سال پیش قابل مقایسه نیستند. اگرچه خرید در این شهر همچنان هم برای سرمایه گذاری گزینه خوبی محسوب می‌شود اما با پیشرفت بیشتر امکانات شهری، قیمت‌های این املاک نیز در آینده به حدی خواهد رسید که خرید در این نقاط نیز سخت خواهد شد.

    خرید و فروش خانه در هاشیه شهر اصفهان

    • اخذ وام مسکن نیز می‌تواند یکی از راه های خانه دار شدن باشد. این وام چه به صورت وام خرید باشد یا ساخت و ساز باز هم می‌تواند بار زیادی از هزینه مالی خانه دار شدن افراد را به دوش بکشد و به قول مادر بزرگ‌ها، پولی را که هر ماه می‌خواهید برای اجاره خانه بپردازید، برای اقساط وام می پردازید.

    دریافت وام مسکن | نحوه ثبت نام وام مسکن

    • اجرای طرح مسکن ملی که جزئی از شعارهای تبلیغاتی دولت جدید بوده است نیز می‌تواند به خانه دار شدن مسکن اولی‌ها کمک شایانی نماید. این طرح به موازات طرح مسکن مهر و با اصلاح ایرادات آن به زودی در کشور اجرا خواهد شد. توصیه املاک داران به شما مطالعه مقاله ثبت نام مسکن حمایتی، همه آنچه باید بدانید، است تا از راهنمای این ثبت نام استفاده کرده و در آینده صاحب مسکن شوید.

    مسکن مهر _ مسکن ملی - مسکن همایتی

    • یکی دیگر از راه‌های خانه دار شدن که البته به افرادی که زمین دارند اما هزینه ساخت و ساز را ندارند، توصیه می‌شود، مشارکت در ساخت است. در این طرح شخص صاحب زمین می‌تواند با یک پیمانکار قرارداد مشارکت ببندد، که به موجب آن هزینه ساختمان سازی را پیمانکار پرداخت نموده و در انتهای کار واحدها را به نسبتی مشخص بین خودشان تقسیم نمایند. البته این راه برای خانه اولی‌ها و جوانان خیلی مفید نیست ولی اگر یکی از بزرگ ترها بخواهد فرزندانش را صاحب خانه کند می‌تواند از این راه استفاده نماید.

    مشارکت در ساخت مسیری مطمئن و کم هزینه برای خانه دار شدن

    خرید خانه و آپارتمان (  راهنمای خرید و فروش آپارتمان در اصفهان )  با استفاده از روش‌های متفاوت هنوز هم می‌تواند قابل دسترس باشد؛ ولی این موضوع کاملا به مدیریت مالی انسان ها بستگی دارد. اگر مبلغ کمی دارید و احساس می‌کنید دیگر نمی توانید خانه‌ای را با ان بریا خود تهیه کنید توصیه می‌شود به مشاوران ما در املاک داران سری بزنید و از راه های متفاوتی که آن ها جلوی پایتان می گذارند استفاده نمایید.

    املاک اصفهان
    17 / 12 / 1400 - 16:17
    بازدید : 243

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 156
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه